loading...
دانلود انواع نرم افزار - آموزش - فیلم و کارتن
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
گفت و گو با زنان خیابانی: درخواست رابطه های جنسی عجیب ! 3 827 leylanoripor
علت قبول نشدن در كنكور (طنز) 1 486 anahid74
رابطه نامشروع مخفی فوتبالیست معروف با خواهرش + عکس ها 0 418 admin
حامله شدن یک دختر ۱۰ ساله + عکس 0 362 admin
دختر ۲۰ ساله از پسر ۱۴ ساله باردار شد +عکس 0 330 admin
تجاوز قذافی به پسران در حضور دختران + عکس طعمه ها 0 346 admin
تجاوز دو پلیس به زن جوان در سرزمین اسلامی+ عکس 0 320 admin
آزار جنسی یک خبرنگار هنگام پخش گزارش مستقیم !+ عکس 0 330 admin
تجاوز وحشیانه مدیرعامل هوسران به منشی 0 303 admin
ارسال ویبره با اس ام اس 1 580 choda
خانم ها به این نقاط از بدن آقایان بیشتر توجه می کنند! 0 596 admin
درد در نخستین رابطه زناشویی در شب زفاف 0 766 admin
:: فیلم آموزش روابط جنسی در ایران 0 683 admin
مشکلات ویندوز 7 خود را اینجا مطرح کنید 0 422 admin
این دختر صاحب درشت ترین چشم های دنیاست / عکس 0 485 admin
فیلم: لحظه وقوع زلزله در تبریز 0 471 admin
رابطه ی نامشروع هواداران بارسا و رئال در دستشویی + عکس 0 946 admin
عکس:زیباترین دختر پاکستان در میان بهترین های بالییود 0 506 admin
احسان حدادی در کناز همسرش/ عکس 0 500 admin
فوتباليست ميلياردري که درخواست مادر نيازمدش را رد کرد 0 748 admin
yaser بازدید : 120 پنجشنبه 09 آذر 1391 نظرات (0)

 

دانلود فیلم آموزش حرفه ای ASP.NET MVC 3 با پیاده سازی یک پروژه کاربردی (فازهای نهایی)

Views: 3,560 | نوشته شده توسط  در موضوع on 6-28-12

.

asp.net mvc 3 p30learning.com  دانلود فیلم آموزش حرفه ای ASP.NET MVC 3 با پیاده سازی یک پروژه کاربردی (فازهای نهایی).

TekPub – Real-World ASP.NET MVC3 (2011) phase 6 to 9 (final phases)

پیرو دریافت درخواست های متعدد مبنی بر ارائه آموزش های بیشتر در زمینه ASP.NET بر آن شدیم تا خلاء موجود را با آموزشی کاربردی تر پوشش دهیم. این مجموعه آموزشی با نگاهی به دنیای واقعی شروع به آموزش ASP.NET MVC 3 می کند بطوریکه از همان ابتدا پروژه عملی ای را آغاز خواهید کرد. این پروژه در 9 فاز است که هم اکنون فاز 6 الی 9 آن برای شما عزیزان آماده شده است.

شایان ذکر است، کیفیت این آموزش بسیار عالی بوده (1280×720 و استریو) و شامل بیش از هفت ساعت آموزش تصویری است.

( فایل های تمرین و سورس کدهای تمام مجموعه را در آرشیو جداگانه و در پست مربوط به فاز اول قرار دارد.)

صمیمانه پذیرای پیشنهادات و انتقادات شما عزیزان هستیم لذا حتما نقطه نظرات خود را برای ما ارسال فرمایید.

.

1 – Foundations

2 – Membership

3 – Views and Razor

4 – Controllers and Data, Part 1

5 – Controllers and Data, Part 2

6 – BackboneJS

In this episode we take a detour (albeit an important one) into the world of Javascript, and setup BackboneJS to work with ASP.NET MVC 3. Along the way Rob creates a Production editor that is completely powered by BackboneJS.

7 – Service Integration

In this episode Rob integrates external services to handle the basics of Vidpub: eCommerce, Mailers, Customer Management and Subscriptions.

8 – Reporting

In this episode Rob explores the reporting needs of the Vidpub application. It’s easy to leave reporting needs to the end of the development cycle, often forgetting to put things in place until its too late. Reporting doesn’t need to be difficult – you just need to record the data properly, then kick up your favorite spreadsheet!

9 – Going Live

In this, the final episode, Rob wraps up development on the VidPub site and goes through the “birthing process” from the perspective of a startup: a quickfire code review, a sanity check, hosting options, deployment, monitoring, and finally various support options. This is the final episode in the series.

 

.

برای مشاهده جزئیات و دانلود این آموزش، به ادامه مطلب مراجعه کنید.

————————–

ASP.NET چیست؟ MVC چیست؟ MVC 3 آموزش ای اس پی دات نت پروژه ASP.NET مجموعه آموزشی دانلود رایگان پروژه عملی برنامه نویسی زبان مایکروسافت

mvc3 دانلود فیلم آموزش حرفه ای ASP.NET MVC 3 با پیاده سازی یک پروژه کاربردی (فازهای نهایی)

 

 

 

yaser بازدید : 116 سه شنبه 07 آذر 1391 نظرات (0)

با توجه به نیاز روز افزون علاقه مندان حوزه طراحی وب در ایران به وجود خودآموزهای مرتبط و خلاء چنین خودآموزهایی در وب فارسی این کتاب منتشر شده است. در این کتاب ۴ خود آموز مرحله به مرحله تقدیم شما می شود. در این کتاب، برگردان فارسی چند خودآموز مفید طراحی قالب وب سایت در نرم افزار فوتوشاپ و همچنین تبدیل طرح های کشیده شده به کد HTML/CSS به صورت مرحله به مرحله و مصور برای شما علاقه مندان قرار داده شده است. در ابتدای هر بخش منبع خودآموز نیز جهت حفظ حقوق مولفین اصلی و همچنین آشنایی بیشتر خوانندگان درج شده است. مخاطبان اصلی این کتاب افراد مبتدی و در سطح میانه هستند که با مباحث HTML/CSS آشنا بوده و می خواهند مهارت های طراحی وب خود را بهبود بخشیده و به صورت عملی با بخشی از این صنعت پویا و جذاب آشنا شوند. کتاب در ۷۹ صفحه به زبان فارسی و با فرمت pdf در ادامه مطلب آماده دانلود می باشد.

 

web design ebook کتاب آموزش طراحی وب به صورت عملی

 

 

 

 

برای استفاده از این کتاب و پیش رفتن با مباحث آن نیاز به نصب نرم افزار فوتوشاپ و همچنین یک ویراستار کد (Code Editor) دارید. پیشنهاد در مورد ویراستار، نرم افزار رایگان و محبوب ++Notepad است.

حق نشر (Copyright) این اثر بر اساس مجوز Creative Commons Attributions-Noncommercial-ShareAlike منتشر شده و این مجوز به این معناست که مادامیکه قصد فروش این اثر به دیگران را نداشته باشید مجاز به انجام هر گونه تغییر و افزودن محتوا به آن هستید و می توانید آن را با دیگران به اشتراک بگذارید.

 

 

yaser بازدید : 145 پنجشنبه 20 مهر 1391 نظرات (0)

از همین الان شروع کنید ! این مجموعه آموزشی بی نظیر که بوسیله نرم افزار Visual C# 2010 ساخته شده است ، به شما آموزش می دهد تا چگونه از ویژگی های .Net Framework 4 استفاده کنید و از آن ها به طور عملی در کارهای خود بهره ببرید. در این مجموعه که شامل ویدیوهای آموزشی مختفی می باشد ، می توان به مقدمه آموزش .Net Framework 4 ، اپراتورها ، اصلاحات و بیانیه ها ، اطلاعات تکمیلی در مورد انواع داده ها ، آرایه ها و … اشاره کرد. شما از هم اکنون می توانید این مجموعه آموزشی بی نظیر را به صورت رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

visual c sharp cover ویدیو آموزشی فوق العاده حرفه ای Visual C# 2010 Introduction to the .NET Framework

 

 

caution ویدیو آموزشی فوق العاده حرفه ای Visual C# 2010 Introduction to the .NET Framework توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repairکه در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

 

yaser بازدید : 159 چهارشنبه 19 مهر 1391 نظرات (0)

Adobe Dreamweaver CS6 یکی از بهترین نرم افزارهای گرافیکی طراحی سایت می باشد که با کمک آن می توانید سایت هایی کاملاً حرفه ای و منتطبق با استانداردهای جهانی بسازید . در این ویدئوهای آموزشی جیمز ویلیامسون از شرکت Lynda ، به شما آموزش می دهد تا چگونه به طراحی یک وب سایت بپردازید و چگونه محتوای متن ها، تصاویر، جداول و لینک ها را به وب سایت خود اضافه کنید . تمام فعالیت های با کدهای HTML و ‍CSS انجام می شود و نتیجه به صورت گرافیکی برای شما نمایش داده می شود . زبان این آموزش ها انگلیسی بوده و نیازمند آخرین نسخه دریم ویور یعنی CS6 خواهید بود .

 

Dreamweaver CS6 Essential Training آموزش دريم ويور Adobe Dreamweaver CS6 Essential Training

 

 

caution آموزش دريم ويور Adobe Dreamweaver CS6 Essential Training توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

password آموزش دريم ويور Adobe Dreamweaver CS6 Essential Training

yaser بازدید : 160 چهارشنبه 19 مهر 1391 نظرات (0)

در این فیلم های آموزشی که توسط شرکت Pluralsight-training آماده شده اند ، به شما آموزش داده می شود تا چگونه باگ های سایت خود را پیدا کنید و آن ها را رفع کنید . مهم ترین عامل هک شدن وجود باگ در سایت می باشد که این باگ ها یا حفره ها توسط هکرها شناسایی می شوند و سپس مورد سواستفاده قرار می گیرند . برای داشتن وب سایتی امن و مطمئن ، حل باگ های آن ضروری می باشد که محبث اصلی این ویدئوها همین موضوع می باشد . زبان این فیلم ها انگلیسی است .

 

Debugging the Web آموزش ديباگ كردن سايت Debugging the Web 2012

 

 

caution آموزش ديباگ كردن سايت Debugging the Web 2012 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repairکه در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

password آموزش ديباگ كردن سايت Debugging the Web 2012 پسورد فایل: www.downloadha.com

download آموزش ديباگ كردن سايت Debugging the Web 2012 لینک دانلود – ۲۹۹٫۰ مگابابایت | لینک کمکی

 

yaser بازدید : 162 چهارشنبه 19 مهر 1391 نظرات (0)

جاوااسکریپت زبانی است که توسط NetScape تولید شده است. این زبان، زبان برنامه نویسی اسکریپت مبتی بر اشیاء است که بر اساس استاندارد ECMA-262 Edition 3 نوشته شده است.علیرغم اشتباه عمومی، زبان جاوا اسکریت با زبان جاوا ارتباطی ندارد، اگر چه ساختار این زبان به سی پلاس پلاس(C++) و جاوا شباهت دارد؛ که این امر برای سهولت یادگیری در نظر گرفته شده است. از همینرو دستورهای متداول مانند if, for, try..catch و … در این زبان هم یافت می‌گردند.این زبان می‌تواند هم به صورت ساخت یافته و هم به صورت شی گرا مورد استفاده قرار گیرد. در این زبان اشیاء با اضافه شدن متدها و خصوصیات پویا به اشیاء خالی ساخته می‌شوند، بر خلاف جاوا. بعد از ساخته شدن یک شی به روش فوق، این شی می‌تواند به عنوان نمونه‌ای برای ساخته شدن اشیاء مشابه مورد استفاده قرار گیرد.به علت این قابلیت زبان جاوااسکریپت برای ساختن نمونه از سیستم مناسب می‌باشد. این ویدئوهای آموزش توسط Tutsplus عرضه شده اند و مبانی حرفه ای جاوا اسکریپت را به شما آموزش می دهند که مدت زمان آن ها بیش از ۳ ساعت است .

Advanced JavaScript Fundamentals آموزش مباني حرفه‌اي جاوا اسكريپت Advanced JavaScript Fundamentals

 

 

 

yaser بازدید : 142 سه شنبه 24 مرداد 1391 نظرات (0)

HTML سرواژه‌ٔ HyperText Markup Language و به معنای « زبان نشانه‌گذاری ابرمتن » است. در حقیقت همان پایه و بیس در دنیای وب است. یک زبان رایانه‌ای که برای تدوین قالب و طراحی صفحات وب استفاده می شود. فعالیت html5 در دوره های پایانی سال ۲۰۰۳ برای اثبات خود به عنوان مدعی به این صورت بوده که در html4  امکان گسترش فرمها به گونه ای وجود داشته که بسیاری از خصوصیات عنوان شده در xforms  را شامل شود بدون آنکه پویشگرها احتیاجی به موتورهای پرداخت داشته و سازگار کردن با نسخه های قبلی آن باشد. فضای آفلاین Google Gearsرا میشناسید؟ html5 قرار است چیزی شبیه آن در خود داشته باشد. برای مثال میتوان باhtml5 ایمیلهای خود را به صورت آفلاین خواند. مثال دیگر این است که سایتها میتوانند برخی از اطلاعات خود را بر روی سیستم شما ذخیره کنند و این یعنی چند برابر سرعتی که الان داریم درست مثل یک “ابر کوکی”.
از توضیحات مربوط به HTML5 که بخش بسیار کوچکی از آن را در بالا مرور کردیم بگذریم ، شما در این پست می توانید کامل ترین آموزش این زبان طراحی صفحات وبسایت را برای اولین بار در دنیا به صورت رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید. در ان مجموعه ۱۰ سرفصل متفاوت و کلیدی وجود دارد. برای مشاهده ی سرفصل ها می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید. شما از هم اکنون می توانید این مجموعه آموزشی بی نظیر را برای اولین بار در دنیا به صورت رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

|برای اولین بار در دنیا ، نسخه کامل آموزش شامل ۱۰ سرفصل|

 

html5 کامل ترین آموزش زبان HTML5 برای طراحان وب Lynda.com   HTML5 Course

 

 

سزفصل های قرار داده شده در مجموعه:

۱) بررسی دقیق فرم های وب

۲) بررسی دقیق فرمت های ویدیویی و صوتی

۳) بررسی ساختار ها ، ترکیب ها و سمانتیک ها

۴) مدیریت بخش History مرورگرها

۵) ذخیره سازی آفلاین صفحات وب و مشاهده آفلاین آن ها

۶) طراحی های گرافیکی و انیمیشن سازی

۷) بررسی دقیق مکان یابی درست برای طراحی

۸ ) نگاهی گذرا به HTML5

9) مروری اولیه بر HTML5

10) بررسی برنامه نویسی Drag & Drop برای زبان HTML5

 

caution کامل ترین آموزش زبان HTML5 برای طراحان وب Lynda.com   HTML5 Course توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repairکه در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

 

yaser بازدید : 111 سه شنبه 24 مرداد 1391 نظرات (0)

جی‌میل، یکی از سرویس‌های رایگان است که به کاربران فضای رایگان جهت ایمیل ارائه می‌دهد. نسخه آزمایشی گوگل در ۱ آوریل ۲۰۰۴ ارائه شد، به این صورت که هر کاربر می‌توانست با دریافت دعوت‌نامه از کاربری دیگر که دارای حساب جی‌میل بود دارای حساب ایمیل شود و از خدمات آن استفاده کند. این سرویس در ۷ فوریه ۲۰۰۷ برای عموم آزاد شد و نیازی به دعوت‌نامه برای عضویت نبود و در ۷ ژوئیه ۲۰۰۹ از حالت آزمایشی بیرون آمد، که در آن زمان دارای ۱۴۶ میلیون کاربر در هر ماه بود. برای شما علاقه مندان مجموعه ای از ویدئوهای آموزشی کار با Gmail را آماده کرده ایم که توسط شرکت معروف Lynda ساخته شده اند . برای مشاهده فصل های این فیلم ها ، به ادامه ی مطلب مراجعه کنید .

Gmail for Power Users فيلم آموزش كاركردن حرفه اي با جيميل Gmail for Power Users

 

 

 

عنوان فصل های این مجموعه :

Using Gmail in Firefox vs. Chrome vs. Internet Explorer vs. Safari

Setting up desktop notifications with Google Talk (Win) or Google Notifier (Mac)

Saving time with keyboard shortcuts

Previewing message content from the Inbox

Performing advanced searches

Creating and color coding labels and sub-labels

Inserting and editing inline images

Creating a rich text signature

Initiating and facilitating group chats

Integrating Calendar and Docs in your inbox

Managing multiple accounts

Using Gmail with Outlook, Thunderbird, and Apple Mail

 

yaser بازدید : 137 سه شنبه 24 مرداد 1391 نظرات (0)

بدون شک وردپرس یکی از بهترین سیستم های محتوای وب می باشد که کسانی که با درجات پایین وبمستری و حتی وبلاگ نویسی نیز آشنایی داشته باشند نام وردپرس (WordPress) را شنیده اند . وردپرس در ادامه راه پروژه ی موفق b۲ است که در سال ۲۰۰۳ شکل گرفت. نام وردپرس را کریستیان اِسلِک، دوست مت مولنوگ (توسعه‌دهندهٔ اصلی وردپرس) پیش نهاد و از آن روز وردپرس با سرعت و پیشرفتی قابل ملاحظه تبدیل به معروف‌ ترین و پرکاربردترین ابزار ساخت وبلاگ و سایت بر روی هاست شده است . از این رو برای شما علاقه مندان مجموعه ای کامل از ویدئوهای آموزشی مربوط به کارکردن با وردپرس را آماده کرده ایم که این فیلم ها با زبان انگلیسی و با فرمت MOV آماده شده اند .

 

WordPress 24 Hour Trainer فيلم آموزشي كاركردن با وردپرس WordPress 24 Hour Trainer Video

 

 

 

yaser بازدید : 117 سه شنبه 24 مرداد 1391 نظرات (0)

جاوا یک زبان برنامه‌نویسی شئ‌گراست که برای اولین بار توسط جیمز گوسلینگ در شرکت سان مایکروسیستمز ایجاد شد و در سال ۱۹۹۵ به عنوان بخشی از سکوی جاوا منتشر شد. زبان جاوا شبیه به ++C است اما مدل شیءگرایی آسان‌تری دارد و از قابلیت‌های سطح پایین کمتری پشتیبانی می‌کند. یکی از قابلیت‌های اصلی جاوا این است که مدیریت حافظه را بطور خودکار انجام می‌دهد. ضریب اطمینان عملکرد برنامه‌های نوشته‌شده به این زبان بالا است و وابسته به سیستم‌عامل خاصی نیست، به عبارت دیگر می‌توان آن را روی هر رایانه با هر نوع سیستم‌عاملی اجرا کرد. برنامه‌های جاوا به صورت کدهای بیتی همگردانی (کامپایل) می‌شوند. که مانند کد ماشین هستند و به ویژه وابسته به سیستم‌عامل خاصی نیستند. برای شما علاقه مندان به برنامه نویسی ، مجموعه از ویدئوهای آموزشی مفید و ساده را آماده کرده ایم که برای ساخت بازی جاوا مفید می باشند و از بازی های ساخته شده می توانید برروی گوشی های موبایل و یا سایر سیستم عامل ها استفاده کنید . این فیلم ها در سه بخش مبتدی ، متوسط و پیشرفته (ساخت بازی) می باشند . زبان این آموزش ها انگلیسی می باشد و فرمت آن ها نیز FLV است .

 

Java Tutorials آموزش برنامه نويسي جاوا براي افراد مبتدي Java Tutorials For Beginners

 

 

-

yaser بازدید : 100 سه شنبه 24 مرداد 1391 نظرات (0)

همان طور که می دانید گوگل بهترین موتور جستجوگر می باشد که روزانه میلیون ها کاربر از خدمات این شرکت استفاده می کنند و برای همین تمام وب مسترها درتلاش اند تا بتوانند رتبه ی خود را در گوگل افزایش دهند و همیشه در صدر جستجوها باشند . گوگل شرکت سهامی عامی است که در زمینهٔ جستجوی اینترنتی، رایانش ابری و تبلیغات سرمایه‌گذاری می‌کند. این شرکت توسط لری پیج و سرگئی برین تأسیس شد که هر دوی آن‌ها در دانشگاه استنفورد به عنوان دانشجوی دکترا حضور داشتند و با نام «مردان گوگل» شناخته می‌شدند . گوگل در ابتدا به عنوان یک شرکت خصوصی در ۴ سپتامبر ۱۹۹۸ ثبت شد و فروش اولیه سهام آن در ۱۹ اوت ۲۰۰۴ انجام شد. لری پیج و سرگئی برین و اریک اشمیت قبول کردند که به مدت بیست سال، یعنی تا سال ۲۰۲۴ در کنار هم کار کنند. هدف گوگل از آغاز «سازماندهی کردن اطلاعات دنیا و دسترس‌پذیر کردن آن‌ها برای عموم» بود، و شعار غیر رسمی شرکت (که توسط مهندس گوگل امیت پاتل ابداع شد و توسط پل بوچهیت از آن حمایت شد) «شرور نباشید» بود . زبان این فیلم ها انگلیسی بوده و فرمت آن ها نیز MP4 و WMV است .

 

Google Seo فيلم آموزش بهبود رتبه سايت در گوگل Google Places SEO Training

 

yaser بازدید : 198 سه شنبه 24 مرداد 1391 نظرات (0)

جوملا! نام یک نرم‌افزار آزاد و متن باز برای مدیریت محتوای اینترنتی است. جوملا! به زبان پی‌اچ‌پی نوشته شده‌است و از پایگاه دادهٔ MySQL استفاده می‌کند.قابلیت‌های جوملا! شامل امکان بارگذاری موقت در حافظه برای بهبود کارایی (caching)، ایجاد فهرست خودکار، ارسال خبر از طریق پروتکل RSS، ارائهٔ نسخه قابل چاپ، بخش‌های کوتاه خبری، تالار گفتگو، نظر سنجی، تقویم، جستجوی اینترنت و پشتیبانی از زبان‌های متعدد (از جمله فارسی) است . علاوه بر امکانات پایه، افزونه هایی (شامل کامپوننت، ماژول، پلاگین، قالب، بسته زبان) هستند که به امکانات جوملا می افزایند. بیش از ۷۴۰۰ افزونهٔ رایگان و تجاری در شاخهٔ رسمی افزونه‌های جوملا وجود دارد.نام جوملا گرفته شده از واژه ای در زبان سواحیلی است که به معنی «جملگی» یا «همگی» است. برای شما علاقه مندان به جوملا مجموعه ای ویدئوهای آموزشی کار با این سیستم محتوا را آماده کرده ایم که در فصول متنوع و مختلفی از مبتدی و حرفه ای تهیه شده اند .

 

Joomla Made Easy آموزش كار با جوملا از مبتدي تا حرفه اي Joomla Made Easy

 

 

caution آموزش كار با جوملا از مبتدي تا حرفه اي Joomla Made Easy توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

yaser بازدید : 139 سه شنبه 24 مرداد 1391 نظرات (0)

این ویدئوهای آموزشی محصول شرکت Lynda می باشد که در آن به نحوه ی صحیح مدیریت هاست یک وب سایت پرداخته می شود . در این فیلم ها آموزش کار با دو پنل cPanel و Plesk به صورت تصویری و واضح آموزش داده می شود . کار با FTP کلاینت ،‌ساخت ساب دامین ، کار با دیتابیس ، تنظیمات وب میل و … از جمله بخش های این آموزش های می باشند که در ادامه می توانید سرفصل کامل آن ها را مشاهده نمایید . فرمت این فیلم ها Flv بوده و زبان آن ها نیز انگلیسی می باشد .

 

Managing A Hosted آموزش مديريت صحيح هاست وبسايت Managing A Hosted Web Site

 

 

caution آموزش مديريت صحيح هاست وبسايت Managing A Hosted Web Site توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repairکه در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

yaser بازدید : 143 سه شنبه 24 مرداد 1391 نظرات (0)


در این فیلم های آموزشی که توسط شرکت Pluralsight-training آماده شده اند ، به شما آموزش داده می شود تا چگونه باگ های سایت خود را پیدا کنید و آن ها را رفع کنید . مهم ترین عامل هک شدن وجود باگ در سایت می باشد که این باگ ها یا حفره ها توسط هکرها شناسایی می شوند و سپس مورد سواستفاده قرار می گیرند . برای داشتن وب سایتی امن و مطمئن ، حل باگ های آن ضروری می باشد که محبث اصلی این ویدئوها همین موضوع می باشد . زبان این فیلم ها انگلیسی است .

 

Debugging the Web آموزش ديباگ كردن سايت Debugging the Web 2012

 

 

caution آموزش ديباگ كردن سايت Debugging the Web 2012 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repairکه در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

yaser بازدید : 115 دوشنبه 23 مرداد 1391 نظرات (0)

در برخی سایت ها دیده اید که تبلیغی در سمت راست یا چپ (بالای سایت) به صورت Flash قرار داده شده است و به محض نگه داشتن موس بر روی تبلیغ, به صورت برگه ای کنار زده می شود و تبلیغ به صورت کامل دیده می شود. در این مطلب قصد داریم نحوه ساخت چنین سیستمی با استفاده از jQuery و CSS را به شما آموزش دهیم.

pagepeel آموزش ایجاد تبلیغات در گوشه سایت با CSS و jQuery

 

 

yaser بازدید : 110 دوشنبه 23 مرداد 1391 نظرات (0)

Template Monster یکی از قوی ترین و مشهور ترین ارائه دهندگان قالب های تجاری HTML و Flash و همچنین قالب های سیستم های مختلف مدیریت محتوا می باشد.در این مطلب قصد داریم مجموعه ۵ قالب رایگان که توسط مانستر ارائه شده را به شما معرفی کنیم. این مجموعه شامل یک قالب هاستینگ, و چهار قالب مناسب برای شرکت ها و سایت های عمومی می باشد. تمامی این قالب ها به صورت کامل می باشد و دارای چندین صفحه (صفحه نخست, محصولا,سرویس ها,تماس با ما و…) می باشد.

:: منتظر اسکریپت جدید و اختصاصی از گروه پرشین اسکریپت در مطلب بعدی باشید ::

Free Templates Monster Pack مجموعه 5 قالب زیبای HTML مانستر

 

    yaser بازدید : 164 دوشنبه 23 مرداد 1391 نظرات (0)

    در این مطلب قصد داریم به شما یک اسکریپت بسیار ساده معرفی نماییم. شما با استفاده از این اسکریپت کم حجم میتوانید یک فرم تماس با مای ساده همراه با کد امنیتی طراحی کنید. همچنین آموزش نحوه ساخت فرم به زبان PHP در انجمن قرار گرفته است

    persian contact form اسکریپت فرم تماس با ما همراه با آموزش ساخت اسکریپت

     

      yaser بازدید : 122 دوشنبه 23 مرداد 1391 نظرات (0)

      در این مطلب قصد داریم به شما آموزش دهیم که چطور یک سیستم خبرنامه PHP راه اندازی کنید. در این سیستم یاد می گیرید که چگونه یک سیستم خبرنامه همراه با فرم عضویت و بدون نیاز به دیتابیس! ایجاد نمایید. با مطالعه این آموزش قادر خواهید بود در ۵ مرحله چنین سیستمی را براحتی طراحی و برنامه نویسی کنید. از این اسکریپت میتوانید در ارسال ایمیل های گروهی و خبرنامه استفاده کنید. این آموزش توسط پرشین اسکریپت تهیه شده است. امیدواریم بتوانید از این آموزش بهره کافی ببرید

      همچنین می توانید اسکریپت آماده این سیستم را از پرشین اسکریپت دریافت نمایید

      ps php simple newsletter آموزش ساخت خبرنامه PHP بدون نیاز به دیتابیس

       

        yaser بازدید : 121 دوشنبه 23 مرداد 1391 نظرات (0)

        در این مطلب قصد داریم نحوه ساخت یک سیستم کوتاه کننده لینک PHP را به شما آموزش دهیم. شما در این آموزش میتوانید یک سیستم کوتاه کننده لینک همراه با دیتابیس طراحی و برنامه نویسی کنید. همچنین در این سیستم نحوه ایجکس کردن اسکریپت را فرا میگیرید.

        short url php sql آموزش ساخت سیستم کوتاه کننده لینک PHP/Mysql

         

         

          درباره ما
          دانلود فيلم ترسناک با لينک مستقيم ,دانلود فيلم جديد دانلود فيلم خارجي ,دانلود فيلم خارجي با لينک مستقيم دانلود فيلم خارجي با لينک مستقيم و کيفيت عالي, دانلود فيلم خارجي با کيفيت عالي , psd , فونت, والپيپر , بازي , جنگي , ورزشي , هيجاني, اسکريپت , اسکريپ رايگان آموزش زبان کودکان, اموزش زبان نوجوانان, تقويت مهارتهاي زبان انگليسي, دانلود, سي دي آموزش انگليسي, مجموعه آموزش زبان يادگيري اسان گرامرانگليسي ,نرم افزار کامپيوتر , موبايل ,سيستم عامل ,اينترنت , نرم افزار هاي جالب , آموزش نرم افزاري , سخت افزاري , درسي , اينترنت زبان , فيلم , ايراني ,کارتن , مستند ,گرافيگ sex,flm sexy,video sex,سکس ايراني ,سکس خارجي ,ويديو سکسي , عکس سکس,سکس ايراني, فيلم سکس , سکس گروهي, داستان سکس ايراني ,عکس سکس, ايراني ,کليپ سکس ايراني ,download film, DVDrip film ,film irani, irani, اکشن, ترسناک ,جنايي ,دانلود دانلود با لينک مستقيم ,دانلود با لينک مستقيم و دانلود فيلم ,دانلود فيلم با کيفيت عالي ,دانلود با لينک مستقيم و سرعت بالا دانلود ت,رسناک دانلود ,سريال دانلود فيلم, دانلو,دفيلم ,دانلود فيلم Air Collision 2012, دانلود فيلم اکشن دانلود,فيلم اکشن دانلود, فيلم ايراني ,دانلود فيلم با لينک ,مستقيم دانلودفيلم بالينک مستقيم دانلودفيلمبا لينک مستقيم ,دانلود فيلم با لينک مستقيم و کيفيت ,بسيار عالي دانلود فيلم با کيفيت عالي, دانلود فيلم با کيفيت عالي 720 ,انلود فيلم تخيلي ,دانلود فيلم ترسناک دانلودفيلم ترسناک,
          اطلاعات کاربری
        • فراموشی رمز عبور؟
        • آرشیو
          نظرسنجی
          فیلم دوست دارین یا نرم افزار ؟
          آمار سایت
        • کل مطالب : 674
        • کل نظرات : 27
        • افراد آنلاین : 1
        • تعداد اعضا : 514
        • آی پی امروز : 73
        • آی پی دیروز : 68
        • بازدید امروز : 101
        • باردید دیروز : 140
        • گوگل امروز : 0
        • گوگل دیروز : 5
        • بازدید هفته : 424
        • بازدید ماه : 2,097
        • بازدید سال : 69,883
        • بازدید کلی : 373,396
        • کدهای اختصاصی
          این سایت را حمایت می کنم
          ابزار و قالب وبلاگبیست تولز

          گوگل پلاس